جای مناسب یخچال در آشپزخانه، مسئله این است
نوشته شده توسط : علی


هنگامی در باب مکان مطلوب فریزر در آشپزخانه سخن میکنیم، مثل این میباشد  نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد که درخصوص مکان دادن یک افق‌خراش در یک کوچه بن بست کوچک کلام می زنیم. عرش‌خراشی با صد طبقه که سایه‌اش مجموع کوچه را می‌پوشاند و نوروروشنایی را از کلیه منزل‌ها دریغ خواهد کرد. شاید تا امروز به محل قرارگیری تخت خواب بیشتراز اندازه تامل کرده باشید، یااینکه برای محل جاگذاری تلویزیون در نشیمن با همسرتان کلی دعوا کرده باشید، البته مدام برای سردخانه یک تصمیم بی آلایش میگیریم! مجاورت‌ترین نقطه به درب آشپزخانه.

بیشتر بخوانید: محل قرارگیری تلویزیون در منزل، دقیقا کجاست؟

البته در واقعیت این شیوه معمولی به شدت سهل وآسان‌انگارانه میباشد. هیولای در ورودی می تواند به اندازه کافی شمارا طی یکسال سکونت، آزار دهد! یااینکه میتواند فعالیت شمارا خیلی بی آلایش نماید. تمامی چیز را می توانید سریع در سردخانه جاسازی نمائید، به راحتی به درب فریزر دسترسی داشته باشید و یااینکه مدام توی دست و پای شما باشد، اذن ندهد که به آسانی پا به درون آشپزخانه بگذارید و یا این که حتی بازدارنده از تردد در آشپزخانه خواهد شد، آن‌هم زمانی کسی درب سردخانه را گشوده کرده و یا این که در حالا به کارگیری از آن میباشد.

همین یک جمله به شما علامت می دهد که مکان مطلوب سردخانه در آشپزخانه تا چه اندازه حائز اهمیت میباشد. تا چه حد اساسی میباشد که بدانید این آسمانخراش را در کجای آشپزخانه خویش بوستان نمائید! این‌ها تمامی به کنار، یخچال فریزر تحت عنوان گران قدر‌ترین شی خانه شما، تاثیر متعددی در دکورا سیون و رنگ‌بندی آشپزخانه داراست. پس این نکته را هم فراموش نکنید که چطور یخچال فریزر را در آشپزخانه قرار دهید که به هارمونی و رنگ‌ها صدمه نزند.


مثلث آشپزخانه را بدون شوخی بگیرید
بیایید با تئوری مثلث آشپزخانه آغاز کنیم. تئوری آشپزخانه یک متد بی آلایش برای دکوراسیون میباشد. یک مثلث را فکر کنید که هر کناره آن با یکی‌از مهم ترین اجزای آشپزخانه صورت گرفته، سردخانه، سینک ظرفشویی و اجاق‌گاز. این سه مرکز که هرمورد مهمترین اجزا و اساسی‌ترین المان‌های آشپزخانه را تشکیل میدهند، مهم‌ترین دسترسی‌های شما نیز محسوب میشود.

مسافت این اسباب را بدون شوخی بگیرید، کوشش فرمائید یخچال فریزر به در ورودی مجاورت باشد، اجاق تحت پنجره باشد که برای بیرون کردن دود‌ها و بوی طعام بصورت فوری مطلوب میباشد. نصیب انتها هم سینک ظرفشویی میباشد که نقطه کور و نسبتا بلااستفاده را به یک قسمت جدانشدنی تغییر و تحول میدهد.

پیرو‌ی این نوشته‌ی علمی از وبلاگ اسنوا، مکان مطلوب فریزر در آشپزخانه و جاسازی یخچال فریزر در کابینت و موردها دیگری را تحلیل می کنیم. مواقعی که بیشتر با اندازه سردخانه رابطه داراست.





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال پاکشوما در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: